Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Monday, January 21, 2013

Creating steps/ Criando degraus

Sometimes things happen for a reason. I know it, but I don't remember it all the time. My husband says that I think too much, and I know that for thinking too much I probably make life harder for myself. I need to make things less complicated, live better. With my business, for example, since we started talking about it, I have had so many ideas, that I can't keep up. Also, my sister had a lot of ideas too, our ideas are "running" faster than we can afford. All of that had made me feel like I have been going all over and not moved an inch. I am tired, but at the same time I have nothing done. I need to slow down, put my ideas in order, for future projects, and be more focuses in the basics, moving step by step, achieve one project, make one thing, and then move to another thing. Even if to get to this first idea would take zigzagging (zig zag principle by Rich Christianson)

Português
Às vezes as coisas acontecem por uma razão. Eu sei, mas eu não me lembro o tempo todo. Meu marido diz que eu penso demais, e eu sei que por pensar muito provavelmente eu faco a vida mais complicada para mim mesma. Eu preciso fazer as coisas menos complicadas, viver melhor. Com a minha empresa, por exemplo, desde que começamos a falar sobre isso, eu tive tantas idéias, que não consigo conter. Além disso, minha irmã tem varias idéias também, nossas idéias estão "correndo" mais rápido do que podemos alcancar. Tudo isso me faz sentir como se eu tivesse idno a todos os lados e não movo um centimetro. Estou cansada, mas ao mesmo tempo não tenho nada feito. Eu preciso desacelerar, colocar minhas idéias em ordem para projetos futuros, e ficar mais concentrada no básico, movendo passo a passo, conseguir um projeto, fazer uma coisa, e depois passar para outra coisa. Mesmo que para chegar a esta primeira idéia levaria em ziguezague (zig zag principles por Rich Christianson)

0 comments:

Post a Comment